Wróć do listy

Oznakowanie wielkoformatowe ATAC Hiper Discount by Auchan

Dla sieci Auchan zdemontowaliśmy wielkoformatowe oznakowanie, oraz zamontowaliśmy podkonstrukcję wraz z bannerem o wielkości 18×2,4 m.

Przebieg współpracy

O kliencie

Auchan Retail po 60 latach swojej działalności jest obecny w 12 krajach w Europie, Azji oraz Afryce. Auchan Retail jest jednym z największych pracodawców na świecie, zatrudniając pond 345 tysięcy pracowników Auchan w Polsce rozpoczęło swoją działalność w 1996 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Piasecznie pod Warszawą.

Wyzwania

W ramach projektu dokonano demontażu wielkoformatowego oznakowania Auchan z dachu Centrum Handlowego M1 w Poznaniu, a następnie zaprojektowano i zamontowano dodatkową stalową podkonstrukcję o imponujących wymiarach 18x2,4 m. Po montażu podkonstrukcji, przystąpiono do zawieszenia bannera z brandingiem Atac Hiper Discount by Auchan.

Działania

Po przeprowadzeniu audytu, konstruktor przygotował projekt wykonawczy i konstrukcyjny dodatkowej podkonstrukcji pod wielkoformatowy branding Atac na podstawie dostępnych danych oraz dokumentacji. Nasza ekipa, korzystając z dźwigu i podnośnika, zdemontowała stalowe litery z dachu CH M1. Następnie zamontowaliśmy stalową podkonstrukcję na istniejącym stelażu i zawiesiliśmy na niej banner z logo Atac.

Osiągnięte efekty

Realizacja projektu przebiegła bez zakłóceń. W ciągu kilkunastu godzin udało nam się zdemontować branding Auchan i zainstalować zupełnie nowe logo nowego konceptu hipermaretu pod nazwą ATAC Hiper Discount by Auchan.

Zobacz inne Case Study

Sieci handlowe
Sieci handlowe
Otwarcia i remodeling w sklepach sieci Stokrotka

Przez ponad 11 lat stale i aktywnie wspó...

Zobacz więcej