Wróć do listy

Otwarcia i remodeling w sklepach sieci Stokrotka

Przez ponad 11 lat stale i aktywnie współpracujemy z działem marketingu sieci sklepów Stokrotka, pełniąc rolę odpowiedzialną za kompleksowe przygotowanie, produkcję oraz montaż wewnętrznej i zewnętrznej identyfikacji wizualnej ich placówek.

Przebieg współpracy

O kliencie

Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 950 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce.

Wyzwania

Wychodząc naprzeciw dynamicznym zmianom na rynku sieci retail oraz rosnącemu zapotrzebowaniu klientów detalicznych, systematycznie poszukujemy optymalnych rozwiązań reklamowych, które efektywnie wspierają proces sprzedaży w sklepach Stokrotka.

Działania

Codziennie profesjonalnie i szybko reagujemy na zamówienia oraz potrzeby dotyczące materiałów marketingowych, które napływają od naszych Klientów z działu marketingu. Zapewniamy kompleksową realizację produkcji, w tym kasetonów, blend, oznakowań regałów oraz kas. Ponadto, jesteśmy odpowiedzialni za serwis i wymianę tablic bilboardowych. Kreujemy unikalne akcje specjalne oraz sezonowe promocje reklamowe.

Osiągnięte efekty

Dzięki zaangażowaniu naszego kontrahenta oraz owocnej współpracy, budujemy przyjemną i przejrzystą identyfikację wizualną marki, która nie tylko umacnia pozycję Stokrotki na rynku, ale także tworzy przyjazne środowisko podczas codziennych zakupów.

Zobacz inne Case Study

Sieci handlowe
Sieci handlowe
Otwarcia i remodeling w sklepach sieci Stokrotka

Przez ponad 11 lat stale i aktywnie wspó...

Zobacz więcej