Materiały POS (Point of Sales)
Jedne z najczęściej stosowanych sposobów promocji produktów w sklepie, głównie ze względu na to, że mają one bezpośredni wpływ na decyzje klienta. Stanowią one elementy reklamy skierowanej do indywidualnego klienta. Służą, nie tylko jako ekspozycja i element wizerunku, ale także pełnią funkcję informacyjną (cena, cechy produktu i jego umiejscowienie). Zatrzymują klienta, przykuwają jego wzrok i kierują go do alejki z eksponowanym produktem.
W sklepie materiały POS możemy zobaczyć zarówno na półkach z produktami, przy kasach oraz w hot spotach marketu.
Najpopularniejsze rodzaje:
Dyspenser
podajnik albo stojak, na którym umieszcza się foldery, ulotki lub inne materiały o charakterze reklamowym i promocyjnym
Wobler/kiwak
ruchoma reklama do montażu na półce, zazwyczaj za pomocą paska elastycznego plastiku albo niedużej sprężyny.
Hanger
umieszczony prostopadle do towaru na półce – zwraca uwagę przechodzącej w pobliżu osoby zachęca ją do zatrzymania się przy danej półce i produkcie
Naklejki podłogowe
wykonane z wytrzymałej, odpornej na ścieranie i wilgoć folii antypoślizgowej
Lightbox
podświetlany kaseton z umieszczonym wewnątrz plakatem
Shelfstopper
podobnie jak hanger – umieszczony prostopadle do towaru na półce – zwraca uwagę przechodzącej w pobliżu osoby zachęca ją do zatrzymania się przy danej półce i produkcie
Gondola (końcówka regału)
Strefa, w której świetnie sprawdzą się różnego rodzaju wielkoformatowe elementy: hanger, display, shelfstopper czy wobbler skutecznie zwróci uwagę konsumenta.
Zadzwoń lub napisz e-mail w celu uzyskania szczegółów.