Pylony
Pylon reklamowy stanowi efektowny i funkcjonalny nośnik reklamy zewnętrznej, którego firma może użyć do wyeksponowania swojej oferty w sposób widoczny i ogólnodostępny, informując zarówno stałych klientów, jak i potencjalnych o podziałach i sektorach działalności na terenie firmy. Pylony reklamowe pełnią funkcje zarówno marketingowe, jak i nawigacyjne, co sprawia, że przedsiębiorstwo prezentuje się jako zaangażowane, nowoczesne i profesjonalne.
Czym jest pylon reklamowy?
Pylon reklamowy to pionowy obiekt często o dużych rozmiarach, który zazwyczaj pełni rolę reklamy, ale może również zawierać istotne informacje, na przykład o lokalizacji konkretnych działów w budynku. Takie rozwiązanie często stanowi zachętę do odwiedzenia siedziby firmy, prezentując tym samym, co można znaleźć w jej wnętrzu.Z uwagi na swoje gabaryty, pylon reklamowy jest łatwo zauważalny, co zwiększa zasięg działania firmy. Odpowiednio zaprojektowany pylon przyciąga wzrok dzięki spójnej identyfikacji wizualnej marki oraz dopasowaniu do otoczenia architektonicznego i krajobrazu. Dodatkowo, wyposażona w oświetlenie, na długo zostaje w pamięci odbiorcy.
Pylon reklamowy jest umieszczana na zewnątrz, na stałe lub tymczasowo, zazwyczaj na terenie firmy, przy bramie wjazdowej lub w pobliżu wejścia do budynku. Może osiągać nawet do 6 metrów wysokości.
Zalety pylonów reklamowych
Oprócz identyfikacji firmy i kształtowania jej wizerunku oraz rozpoznawalności, pylony reklamowe posiadają wiele dodatkowych zalet:- elegancki wygląd i możliwość personalizacji w zależności od rodzaju kolumny;
- bardzo dobra widoczność, nawet z daleka;
- uniwersalność i możliwość zastosowania w różnych branżach;
- możliwość umieszczenia wielu informacji, ułatwiających rozpoznanie firmy oraz prowadzenie działań marketingowych;
- pełnienie funkcji drogowskazów, pomagających klientom odnaleźć drogę do różnych punktów na terenie firmy.
Czytaj więcej
Zastosowania pylonów reklamowych
Pylony reklamowe stanowią wizytówkę firmy, zaprojektowane w stylu i kolorystyce odpowiadającej charakterowi przedsiębiorstwa. Doskonale sprawdzają się w promocji salonów sprzedaży, stacji benzynowych, hoteli, kurortów, obiektów produkcyjnych oraz centrów handlowych. Dzięki swoim gabarytom i oświetleniu, są doskonałym nośnikiem informacji dla przechodniów i kierowców.Rodzaje pylonów w ofercie CPR
Jako producent pylonów reklamowych doskonale zdajemy sobie sprawę, że efektywna identyfikacja firmy to istotne zadanie, które przyczynia się do sukcesu na rynku. Naszym celem jest spełnienie oczekiwań klientów poprzez oferowanie im odpowiednich nośników reklamowych i informacyjnych.W naszej ofercie znajdziesz kolumny reklamowe w różnych rozmiarach, wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal, aluminium, dibond, tworzywa sztuczne czy plexi. Dzięki temu jest odporny na uszkodzenia mechaniczne, działanie czynników zewnętrznych oraz różnorodne warunki atmosferyczne. Ze względu na elastyczność surowców, z jakich jest produkowany ten nośnik informacyjny, można dopasować jego wysokość i kształty do wymagań klienta, tak aby jak najlepiej odzwierciedlał wizerunek firmy.
Jaka jest różnica między pylonem, totemem a witaczem?
Pylon reklamowy - pionowa reklama zewnętrzna znajdująca się na terenie firmy, przy bramie wjazdowej lub blisko wejścia, która ma na celu nawigować swoich klientów, podając im rozmieszczenie działów na terenie firmy, jej segmentów lub ważnych pomieszczeń. Stanowi również funkcję marketingową, ponieważ prezentuje, co dana działalność ma do zaoferowania. Zaprojektowany jest w charakterze oddającym ideę firmy, aby być jej swoistą wizytówką.Totem - wysoka reklama stojąca, najczęściej umieszczona na wysokim maszcie, aby była widoczna z daleka. Zazwyczaj zawiera najważniejsze informacje o firmie i jej działalności, ale czasem stanowi jedynie prosty przekaz w formie podświetlanego logotypu. Totem umieszczony blisko siedziby firmy ułatwia klientom znalezienie jej lokalizacji. Zdarza się jednak, że zajmuje on miejsce w centrum miasta, gdzie jest najwięcej ludzi lub przy ruchliwej drodze, z tego samego względu - w tych przypadkach totem ma za zadanie zapaść w pamięci potencjalnych klientów.
Witacz - pionowy znak, umieszczany zwykle przy drodze, mający za zadanie powitać wjeżdżających jak i ponownie zaprosić odjeżdżających. Na jego użycie decydują się często władze miast oraz wsi po to, aby miejscowość została dobrze zapamiętana ale i prawidłowo rozpoznana po przekroczeniu jej granicy.