Oznakowanie wewnętrzne dla Stokrotki

Sieć sklepów Stokrotka, ma już prawie 10 lat. W tym roku marka zyskała zupełnie nowe oblicze. Sieć przeszła rebranding, wprowadziła zupełnie nową strategię marketingową. Na chwile w Polsce jest już ponad 200 sklepów tej marki.

Stokrotka konsekwetnie buduje wizerunek marki przyjaznej, rodzinnej i nieco bardziej kameralnej, niż większe konkurencyjne dyskonty. Nowa szata graficzna i logotyp są świeższe i nowocześniejsze. Sklepy przeszły kompleksowy rebranding. Część sklepów odświeża swoje oznakowanie, część natomiast całkowicie przeistacza się z marki Delima na Stokrotka. Tak było min. w Suwałkach i Warszawie.

Sklepem modelowym był sklep w Dąbrowicy. Tam rygorystycznie wprowadzano nowe starndardy strategiczne i wizualne. Naszym zadaniem była produkcja oznakowania wewnętrznego. Poprzedzał ją audyt placówki, przygotowanie dokumentacji pomiarowej oraz adaptacja komunikacji wizualnej do powierzchni sklepu. Wykonaliśmy blendy, fryzy, hangery z oznakowaniem produktowym, oznakowanie końcówek promocyjnych, oznaczenie czytników, kas i kącików dla dzieci.


 

see
News

test